cahaya reviewed Chapter 1 on Jul 27, 2013 10:26 AM [Report This]

kekeke their first meeting kindda funny and cute ...
love it ...tq sis

Yazz reviewed Chapter 1 on Jun 18, 2011 02:50 PM [Report This]

The first meeting was nice and funny lol.

KatrinaEvans reviewed Chapter 1 on Nov 14, 2010 03:00 PM [Report This]

Lol NishiRyo in the story is cute and funny. His embarrassing moment is something I could love him for.

Ayumu Hamano is once again in this story too. Who is she? I'm dying of curiousity

Dark_Ich_Lu_Na reviewed Chapter 1 on Oct 06, 2010 09:12 PM [Report This]

funny/cute/gud chapter :)

Tanniyah reviewed Chapter 1 on Sep 14, 2010 04:46 PM [Report This]

Wow. Double wow! Ryo is so different. He's so adorable. Can i take him home blossy? :D Pretty please??

Ayumu is sooo funny here. I love her. You? Her? lol so confusing :P

Chiaki reviewed Chapter 1 on Sep 08, 2010 07:14 PM [Report This]

You made Ryo really dorky but cute here, Ayumu is such a tease!

SuJu girl 911 reviewed Chapter 1 on May 30, 2010 06:23 PM [Report This]

Haha. Thanks for adding me in here. I can't believe I'm dating in here. Lol. Once again thanks and HWAITING!
Author's Response: Jess sorry for the late response but i'm trying to get rid of these XD
BambiJiBin

BambiJiBin reviewed Chapter 1 on May 30, 2010 11:36 AM [Report This]

LMFAO
7 years he doesn't take me.. BAD JAE XD LOL I like my personality... Somewhat of an alter ego XD
Author's Response: i know these responses are late but i'm trying to get rid of them. i'm still currently doing your story >.<

Christine reviewed Chapter 1 on May 30, 2010 11:04 AM [Report This]

WAAAAAAAAAAAA B!!!!!
How could you end it like this?
Come on please I need more!
Ryo is so undeniably cute!
And omg you got our personalities up till now so damn good...in my opinion anyways...
Bam...virginity...PERFECT! lool
And when I gasped as if it was a taboo...perfect...!!!!!
PLEASE POST THE NEXT ONE SOON!!!
Author's Response: I'm glad you really liked this story. i tried to portray everyone how i had thought they'd be like after chatting on chatango. chatango is awesome brought us altogether XD
You must login ( register) to review.