Reviews by Coco

Coco Apr 20, 2011 - Viva Las Vegas! by Christine - Chapter 7: Confession Time?

OMFGGG BADASSPI!! AWESOME CHAP!!
I srsly love u for this scene 'hoping to God she hadn’t felt what might become a slightly big problem in a matter of a few seconds.' MEGAPI IN ACTION FTW LOLOL XDD

Really didn't expect this at all, but god the pursuit was effin exciting dude, loved it all the way
Author's Response: COCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO YOU ARE PROBABLY ROCKING YOUR ASS IN JAPAN RIGHT NOW AND IM HERE MISSING YOUUUUU I FINALLY GOT A LITTLE DRAMA IN MY LIFE AND I CAN'T SHARE IT WITH YOU AND ITS MAKING ME SAD!!! BUT FEAR NOT IM OK LOL POSITIVE THINKING FTW NEH? I HOPE YOU ARE HAVING FUN!!!! MEGAPI LOLLOLOL THAT KILLS ME EVERY TIME. I hope you enjoy the latest chapter when you get back <333333333333333 love you and miss you and take care <333333

Coco Apr 06, 2011 - Beautiful Monster by Christine - Chapter 21: Frozen Tears

OMGGGGGGGGGGGGG
Sorry for the late review but u know school sucks and makes life miserable and stuff like that...

Anywaaaaaaaaaaay
OMGG TAKUYAAA I SO DIDN'T SEE THAT COMING XDDDD I THOUGHT IT MIGHT HAVE BEEN... .... NO I DUNT EVEN KNOW LOL.

But srsly I really really feel worried about the whole Tsurara staying at pi's house, omg don't make them do anything freaky chri DDDDDX
(Even though that would be kind of hot MUHAHAH)

BADASS RYO TURNING SOFT FTW!!
Omg I can't wait for ur next update >_< (NO DRAMATIC STUFF, NO PEOPLE DYING CHRI! MY FRAGILE HEART WON'T BE ABLE TO SURVIVE) VLV TOOO BEEECH!!!!!!

ILU.
Author's Response: lol it's ok!!! As long as you read it's fine! thank you so much for your review it means a lot bb I hope you had fun at your party!!! I can't promise no dying!!! lol I hope you enjoy the latest update! We are getting closer to le smexy time! haha love you bb! <3333333333333

Coco Mar 15, 2011 - Your Love Is My Drug by Anna Clair - Chapter 1: Prologue

GREAAAAT chapter, I loved it!!
The hotboxing was freaking awesome!
Their relationship is really confusing though, I really can't make out what pi is feeling and/or thinking D: Omo can't wait for the next update!!!

UPDATE SOON!!
Author's Response: COCO =D Thank you woman =D you are awesome for reading I really appreciate it =D LOL. I delve into a lot of really mature topics T.T so I'm glad that totally didn't scare you offf! Hotboxing is supposed to be great even for people who don't like- smoke or w.e. but yeah =D I know too much stuff so I'm going to shut up before I end up sounding like a risky woman. This next update will kind of clear up what the both of them are thinking...speaking of! I hope you're still inspired for your story! If you need help talking about it I can definitely help you with that =D THANK YOU =D you rock my socks.

Coco Mar 09, 2011 - Viva Las Vegas! by Christine - Chapter 6: Smexy Time

FUUUUUUUUUUU.
Your such a tease, like always... Le heavy sigh.
So much tease, no detailed smut... BUT LE CRACK IS WIN AS ALWAYS!! XDD

Can't wait for another update omooooo!!!
Confession: He still lives at his momma's home XDDDD lolol!!
Author's Response: helloooooooooo hahahah I know I know, detailed smut will come soon I promise! These two aren't ready for detailed smut, right now it's just quickies lol which are still quite hot ;) read to find out whether your confession is correct!!! love youuuuuuuuuu <333

Coco Mar 06, 2011 - Winter In New York by Christine - Chapter 15: The Pinapple Incident

OMG I FORGOT TO REVIEW YESTERDAY IM SUCH A BIETCH!!
OMOOO THE PINEAPPLE IS SO MUCH WINNN!
LOVE IT
Author's Response: I miss you girl :( Just hope everything is ok and I wanted you to know that I updated this story if you are still interested :( I love you <333

Coco Mar 02, 2011 - She Caught Me by shattered_teardrops - She Caught Me

Huh??? I dun get it who's Seth? and who's Laika? I'm a little confused hehe but the chap was good though!
Author's Response: SORRY!!! That's a little glitch because I didn't check it enough before posting.

Coco Mar 01, 2011 - Ladies Night by Christine - Chapter 1: Ladies Night

OMG FREAKING GOD!!! RYO

Coco Feb 28, 2011 - Viva Las Vegas! by Christine - Chapter 5: Birthday Blunders

*dies*
OMG GAAAAAAAAAAAAAH OMO LOVED IT!!
WOOOT THEY'RE GETTING IT ON!!
Lol pi's arrogant ass just got whiped lolol, poor him.

PS: FUUUUUU I DIDNT FIND IT :((((( *cries* But I haven't checked everything yet, but I really have to do my preparings for exam tomorow, I promise ill continue searching and because I want to make up for my fail imma post that dream fic together with chap 4 of mamh.
Author's Response: YAAAAAAAAAAAAAAAY FOR LIKING THE CHAPTER!!! AND NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO i cant believe you didnt find it...im stil kind of sad but its ok...I STILL LOVE CHUUU enjoy the update bb <333

Coco Feb 28, 2011 - She Caught Me by shattered_teardrops - Chapter 1: 00 Teaser/Preview:

Love it already, pi being a tease is win.
Will be waiting for your update!
Author's Response: I agree! haha Thanks for being my first reviewer! XD

Coco Feb 23, 2011 - Viva Las Vegas! by Christine - Chapter 4: Party Pooper

Omg ILU for this chap XDD I really cracked up, the dirty jokes, LMAO.

Pure crack I tell you.
Author's Response: ahaha yaaaaay ENJOY THE UPDATE MWAAHAHA AND I HOPE YOU MAKE ME HAPPY! lol <3333